Nieuwsbrief zondag 5 mei04.05.2024

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Extra Collecte: Onderhoud kerk en gebouwen:
Vandaag wordt er bij de uitgang een extra collecte gehouden die bestemd is voor de kosten van het onderhoud van de kerk en de gebouwen. Giften voor deze collecte kunt u ook overmaken op rekening:
NL 61 RABO 0349.0001.07 ten name van Hervormde Gemeente met vermelding van:
Onderhoud kerk en gebouwen.

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Jaarrekeningen 2023 Kerkbeheer en Diaconie:
Deze week liggen de jaarrekeningen van zowel kerkbeheer als diaconie ter inzage.
Voor inzage van de rekening van kerkbeheer kunt u contact opnemen met:
Kerkrentmeester H. Fissering (kerkbeheer) T (0599) 331900.
Voor inzage van de rekening van de diaconie kunt u contact opnemen met:
Diaken W. Migchels T (0599) 331227.

Voortgang restauratie van de toren:
Via de nieuwsbrief willen wij u wekelijks op de hoogte houden van de voortgang van de restauratie van het metselwerk van onze toren. Van de werkzaamheden hopen we regelmatig één of meer foto’s op de nieuwsbrief te plaatsen.

De HGJB zoekt reisleiders voor komende zomer
De HGJB zoekt nog reisleiders voor de HGJB-vakanties! Ken of ben jij een jongere die dit goed zou kunnen? Het leiden van een reis is een onvergetelijke ervaring. Waarom? Omdat je samen met de kinderen, tieners of jongeren leuke activiteiten doet en goede gesprekken hebt over het geloof. De HGJB begeleidt jou en je team voor en tijdens de vakantie. Zo sta je er niet alleen voor.
Kijk voor meer informatie op HGJB.nl/reisleiding.